Program 2017

8:15 - 9:00 | Registrace, snídaně, ranní networking
   
9:00 - 10:30 | A. JSME NA ZNAČKÁCH?

Trendy trhu, marketingu a brand managementu v kontextu celkové strategie firem.

  • Éra kognitivního marketingu
    Katie Axam, Director, Marketing Communications & Citizenship, IBM CEE

  • Kreativita a růst značky
    Stefan Siedentopf, Head of Planning, Ogilvy CEE

  • Jsme na značce!
    Brand Story zástupce úspěšné značky (v jednání)

  • Horké téma dneška: Employer Branding
    zástupce špičkového zaměstnavatele (v jednání)
   
10:30 - 11:00 | Přestávka na kávu
   
11.00 - 13.00 | B. ZNAČKA JAKO ZÁKLADNÍ PRINCIP FIREMNÍ ORGANIZACE

Rita Clifton, kterou Financial Times označily za brand guru, je nositelkou Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy z rukou britské královny (v roce 2014).

  • Role značek v digitální době
    Rita Clifton, Chairman, BrandCap

Brand Grill (diskusní panel)

Grilování atraktivních českých značek v různých stádiích vývoje: Kojenec, kterému je věštěna slibná budoucnost. Dítě, které si úspěšně získává pozornost. Dospělý jedinec s unikátní životní zkušeností.

Rita Clifton zpovídá zástupce těchto tří značek:

  • Gabriela Lungu, Head of Global Marketing, Notino
  • Martin Dlouhý, Partner Strategic Development, UGO
  • Jana Barbati Chadová, Head of Global Marketing, Baťa
   
13:00 - 14:00 | Oběd a polední networking
   
14:00 - 16:00 | C. JAK BÝT KONZISTENTNÍ VE VŠECH BODECH DOTYKU?

Moderace: Jan Binar, CEO, McCann Prague a prezident, AKA

 

Best practices firem, které vynikají v konkrétních bodech dotyku se zákazníkem, a současně fungují konzistentně ve všech podstatných „touchpoints“.

Z těchto bodů se specificky se zaměříme na vlastnosti samotného produktu, jeho obal, jeho prezentaci v digitálním prostředí, v místě prodeje a na mnohé další.

Reprezentanti dílčích touchpoints:

  • Prodejní místo: Petr Borkovec, CEO, Sklizeno
  • Zážitkový event/Pure party spirit: Zuzana Behová, Marketing Director, Palírna u Zeleného stromu
  • Efektivní web: Lukáš Kmínek, Head of Business Development, Blueberry.cz Apps
  • Srdce jako touchpoint: Tomáš Vyhnálek, ředitel oddělení fundraisingu, Člověk v tísni
  • Správný digitální mix: Miroslav Král, CEO, MarketUP
  • další panelisté v jednání
   
16:00 | Koktejl a afterparty