Klíčový řečník

Rita Clifton

Osobnost světového marketingu, kterou Financial Times označily za brand guru, je jednou z 500 nejvlivnějších lidí ve Velké Británii (Debrett, 2015) a nositelkou Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy z rukou britské královny (2014).

Na Brand Managementu 2017 bude Rita hovořit o tom, jak posilovat značku jako základní princip firemní organizace. V současné době stojí Rita v čele BrandCap a je součástí několika představenstev, mezi nimi společností Nationwide a ASOS. Během své kariéry spolupracovala s řadou čelných firem, kterým pomáhala posilovat jejich značky, jako BBC, Hilton, HSBC, IKEA, Jaguar, Nestlé, Novartis nebo Samsung.

Pravidelně poskytuje komentáře na aktuální témata z oblasti byznysu, značek, marketingu a komunikace v řadě světových rádií a televizích stanic (CNN, BBC World Service, Channel 4 News, Sky a dalších), v aktuálním pořadu BBC se Rita zapojuje do diskusí o roli značek v digitálním věku. Je odbornou porotkyní v televizním pořadu Alibaba.com a CNBC TV na podporu nových byznys projektů „Pop up Start up“.

Více o Ritě na jejím webu (anglicky).

Rita

Jste zde: BRAND MANAGEMENT 2017 Program Klíčový řečník