Moderuje: Jan Patera & Kateřina Paterová, Blue Events
V současném digitálním světě se vaše marketingové taktiky dost možná mění, některé základní principy ale přetrvávají. Jedním z nich je potřeba pochopit, jak je značka přítomná v myslích zákazníků. Nastal čas, aby metody, kterými zdraví značek měříme, dohnaly vývoj v poznání toho, jak funguje náš mozek. Jenni vysvětlí praktické kroky k tomu, aby váš brand tracking čerpal z nejnovějších vědeckých poznatků. Dokážete tak připravit vaši značku na budoucí výzvy, bez ohledu na to, jaké nové technologie se objeví.
V divokém světě digitálního marketingu má být efektivita přímo měřitelná v reálném čase. Je však stále jasnější, že velká část digitálního měření se hluboce mýlí a že to firmy stojí velké peníze. V této přednášce Les vysvětluje, proč chytří digitální marketéři mění svůj přístup k měření a jak získat vyváženější pohled na marketingovou efektivitu.
Moderace Peter Mižík, Industry Manager – Branding, Google
Moderuje: Jan Patera & Kateřina Paterová, Blue Events
Způsob trávení volného času mladých lidí se za poslední dekádu dramaticky změnil. Nové online platformy ještě víc roztříštily už tak fragmentovaný mediální prostor a prohloubily netečnost zákazníků k tradiční reklamě. Značky to ale do svého mediálního plánování nepromítly. V přednášce si ukážeme typické problémy dnešních kampaní, fakta o mladé generaci i cesty, jak získat její pozornost.
Většinu denních rozhodnutí děláme intuitivně. Obraz značky v podvědomí zákazníků tak má přímý vliv na její obchodní výsledky. Chcete vědět, co způsobí osoba majitele v reklamě? Objevit benefit, o kterém konkurence neví? V případových studiích vám ukážeme, jak lze pomocí metod na měření podvědomí předpovědět, jak obsah reklamy může změnit vnímání značky.
Často se značky bojí poukazovat na problémy, mluvit negativně, vyvolávat jiné emoce než radost a používat jiný „tone of voice“ než humor. Pokud to dělají, jde především o malé okrajové kampaně. VZP ale našla problém, na kterém postavila velmi silnou kampaň, a dokázala ho proměnit do řešení a sílu problému tak přetavit do benefitu pro značku.
Každá značka má svou „modrou tašku", která čeká na to, až ji někdo objeví. Ponořme se společně do oblasti výrazných symbolů značky a jejich klíčové role v brandingu. Zjistěte, jak takové symboly, kromě pouhých log nebo produktů, mohou vyvolat okamžité rozpoznání značky a odlišit vás na přeplněném trhu. Budeme diskutovat o výzvách a strategiích udržování konzistence značky, důležitosti jednoduchosti v brandingu a jaká jsou před vámi úskalí, pokud tohoto potenciálu nevyužijete.
Nahlédněte pod pokličku vědomí a zjistěte, jaké symboly jsou klíčem k vyšším prodejům. Uvidíte konkrétní ukázky rebrandingu nebo tvorby nových značek, které dokázaly symboly přetavit v prodejní úspěch.
Proč zaměstnanci vnímají hrdost a kvalitu vlastní značky rozdílně? Jaká interní komunikace funguje? Proč nejdou leadership a homeoffice dohromady? V čem je podstata problémů se středním managementem? Jak to udělat, aby dva tisíce lidí za dva měsíce přijaly zásadní změny ve firmě? Dozvíte se i další tipy a triky vycházející ze zkušeností s budováním značek a employer brandingem ve více než čtyřiceti firmách.
Moderuje: Jan Patera & Kateřina Paterová, Blue Events
McCann Worldgroup provedla obsáhlou studii nazvanou „Pravda o nové Evropě“ s využitím dat z 16 trhů a více než 27 000 rozhovorů. Tato studie poskytuje nové poznatky a zároveň identifikuje výzvy a příležitosti jak pro budoucnost Evropy, tak pro značky působící v tomto regionu.
Výzkumy na YouTube jsou dnes již tradičním doplňkem mnoha cross-mediálních kampaní. Tisíce výzkumů nám daly jasnou představu toho, co funguje v kreativě, v plánování a vyhodnocování kampaní. Představíme vám ty nejzásadnější doporučení pro vaše další online video kampaně.
Skupina Prima i mediální zastupitelství Media Club se dlouhodobě profilují jako mediální domy se širokým zásahem, se schopností oslovit cílové skupiny videem jak v TV, tak i na dalších platformách. Jak aktuálně vypadají videokampaně, které oslovují diváky, jak v lineární TV živě, sledované odloženě, prostřednictvím HbbTV, IPTV operátorů, webových playerů atd.? Kolik diváků přidá online k TV a naopak? Řeč bude o měření dosahu média vs. zásah kampaně a o produktech eGRPs, B.A.R. a trochu také o adMeter.
Moderuje Miroslav Král, CEO, Marketup
Budujete „lovebrand“? Myslíte si, že je levnější zákazníka udržet než získat nového? Sázíte na performance, protože brandové kampaně nefungují? Zkoušíte po roce opět nový komunikační koncept? Nebojte, nejste v tom sami. Celá marketingová branže se potýká se spoustou mýtů. Proti tomu jde „evidence based“ přístup, který dává marketingu pevný základ a novou relevanci v očích vedení firem. Co obnáší, prosadit to ve firmě? Co změnit jako první? A kdy čekat výsledky? Debata zkušených marketérů shrne celou konferenci z pohledu klientů a rozvoje jejich byznysu.