Proč značky?

ZNAČKY OČIMA EXPERTŮ


Nikdy předtím nebyly značky významnější součástí našeho soukromého a pracovního světa. Pochopení jejich opravdové hodnoty pro zákazníky a pro firmy je dnes ještě důležitější.
Paul Simonet, founding partner of Alternative Genius

Možná nejdůležitější prvek nejúspěšnějších značek je přislib stálé kvality. At už rozhoduje o nákupu firma či zákazník, každý si chce být jistý, že v současném světě nekonečných možností je jejich rozhodnutí to správné.
Rosi McMurray, executive director of strategy, The Brand Union

I když si myslíme, že rozhodování o značkách velmi záleží na jejich funkčních benefitech, vše nakonec záleží na jediné otázce: jaké pocity to ve mně vyvolá?
Kim Cramer and Alexander Koene, BR-ND

Jakákoliv značka by vždy měla mít na paměti, že prestiž nestačí. Musí být leaderem ve své kategorii a musí zajistit celkovou spokojenost svých zákazníků. Zákazníci nedovolí selhání a musí věřit značkám.
Laura Ruvalcaba and Deborah Elkes, Group Brain, Mexico

Značka je více než jen obchodní symbol. Je to známka důvěry. Značka je smlouva mezi firmou a zákazníkem. Důvěryhodná značka je opravdovým pokladem.
Larry Light, US brand consultant

Značka je cenným majetkem firmy, mělo by se s ní zacházet jako s každým jiným majetkem. To znamená, že do ní musí být investováno, že musí být využita pro vytváření hodnoty, a že musí zodpovídat za výsledky.
Joanna Seddon, EVP, Millward Brown

V dnešní transparentní době můžete mít inovaci bez brandingu, ale nemůžete mít branding bez inovace.
Sir Martin Sorrell, CEO, WPP Group